Tema: Re: Kolukieciai: marodieriai ir vagys.
Autorius: Remigijus
Data: 2009-04-10 00:08:01
Esu daug kartu isvadintas fasistu, landsbergistu ir pan. vien del to,
kad laikiausi savo nuomones, o ne vieningai pritariau vieninteliai
teisingai tavo bendrapartieciu ir kitu bendraminciu persamai Seimininko
"linijai".

Tiesa, taip buvo iki sio tukstanmecio (mazdaug). Siame tukstantmetyje
(mazdaug) vaizdas kiek pasikeite - fasisto, landsbergisto etikete
pasikeite i kaltinimus isvadnant "raudonais" ir "komunistais"
minetuosius auksciau, nors ne zodziu nebuciau apie tai uzsimines - tik
laikesis savo nuomones, o ne bandomo primesti atitinkamo stampo.

Turbut tai mastymo nebuvimo pozymis, atsiprasau...

Remigijus