Tema: Re: marodieriai ir vagys.
Autorius: Tomas
Data: 2009-03-28 13:50:33
Zhiurek, atsiunte pazhyma apie tavo dieduka. Kas atsiunte, kodel
atsiunte...? Manai shiaipsau atsiunte, nei ish shio nei ish to...? Pasirashe
diedukas pas politruka po visais popieriais kuriuos jam pakisho, tai ir gavo
ta pazhyma. Na ash aishku nepazhistu nei tamstos, nei dieduko, bet esu
girdejes pakankamai pasakojimu ish pirmu lupu apie pazhymas, tai nereikia
lialia.