Tema: Re: Kolukieciai: marodieriai ir vagys.
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-03-20 09:17:02
tu visus kitamincius "raudonais" ir "komunistais" ishvadini.
zinai man atrodo kad tu esi pats gryniausias komunistas tik komunizme buvo
viena partija, viena "teisinga" nuomone ir visi kurie jai nepritare buvo
"liaudies prieshai".

tu vis dar neishgijes nuo sovietiniu nuodu. Reishkiu tau gilia uzuojauta.