Tema: Re: marodieriai ir vagys.
Autorius: lasaZ
Data: 2009-03-18 14:40:42
> Kriterijus tremimo buvo - jei samdai kazka savo ukyje, esi isnaudotojas,
> vadinas busi ishvezhtas. O ne tai, kad turi zeme / neturi.
> Netoliese moterishke gyveno, turejo keleta ha. Nashle, be artimuju. Pati
> viena neapsidirbdavo, paprashydavo tai suart, tai dar kokius darbus, nu ir
> ka - uzhskaite uzh buozhe.

buvo daug daugiau kriteriju. Viena zinau is zmonos gimines istorijos -
stribui is kaimyninio kaimo namas prosenelio patiko, tai ir isveze visus nuo
dvieju metu dukreles iki karsintos mociutes. Kitas is mano mociutes kaimo -
stribas velgi visa seima idave, nes norejo atsikersyti moterai kad ne uz jo
tekejo prie daug metu. Zodziu viskas labai lietuviska ir sava.

O ir del buozhes kriterijaus randu daug siandienos aktualiju (per kelis
simtus metu lietuviai burai toli nepazenge mentalietete) - visi darbdaviai
gaidziai kuriuos reik smaugt, gamyklos yra blogis. O dabar skubiai duokit
darbo, daug, nesunkaus ir gerai apmokamo. Jauciu pasiulytu patrauklus dede
(pvz. tipo Obamos, na kad ne rusas butu) komunizma, litowcai begtu griudami
i ji :)

lasaZ