Tema: Re: marodieriai ir vagys.
Autorius: Zveris
Data: 2009-03-17 17:42:09
JIE plešė iš MŪSŲ, o po to tai ką priplėšė suinvestavo į tuos, kurie NIEKO
neturėjo, o tiem likusiems gyviems, neištremtiems ir nepasitraukusiems į
Vakarus (apiplėštiems) siūlė džiaugtis, kad ĖSTI duoda.
Čia panašiai jei aš Tave apiplėščiau skersgatvyje, atimčiau piniginę,
sudaužyčiau galvą į grindinį, o po to iš Tavo piniginės išimčiau 10 litų
paduočiau juos Tau ir sakyčiau: BŪK MAN DĖKINGAS, NES MANO DĖKA IKI NAMŲ
NUSIGAUSI IR DAR DUONAI UŽTEKS. (tiesa sau pasilikčiau likusius piniginėje
2990 litų ir Tavo mašinos raktelius) :P ar dabar aiškiau? :)