Tema: Re: Kaip jums prezidentas ?
Autorius: axa
Data: 2020-03-31 19:24:14
> Dėl palydovų, tai man pilnai pakanka įrodymo, kad veikia GPS imtuvai ir
> žinau bent jų veikimo principą ;)

Tamsta zinai teorini veikimo principa, kuris yra deklaruojamas, kuriuo jus
tikite,
o as sakau realiai, kad GPS imtuve antena yra 1/4 bangos ilgio, tai yra 1cm
vinukas,arba susukta is platos takeliu spiraline antena  ir su tokia antena
realiai imanoma signala priimti is siustuvo tik jei jis randasi max iki
2-3km atstume, na gal dar jei atviroje vietoveje, tai  max iki 10km.
Bet jokiu budu ne is siustuvo kuris yra uz tukstanciu km !

Senai rasiau, kad radio rysiais uzsiimineju virs 40metu, pats turiu racijas
ir visa aparatura iki 2GHz ir ant 1,260GHz su 1 cm vinuku vos vos iseina
padaryti rysy keliu km spinduliu, o ta 1cm vinuka ikisus i parabolines
antenos fokusa ir suorentavus antenas kurios ziuri viena i kita, dar galima
isspausti iki 50km, jei iskelciau jas i koki boksta galima tada butu iki
100km.
Tai koki suda jus cia malat apie veikimo principa, jei net nesate realiai
bande jokiu rysiu tais GPS dazniais !

>kai mano pasaulyje žemė yra planeta,

Nes taip moke nuo pat pradines klases

> tai anomalinių savybių turi tik vanduo, visa kitą, kuo puikiausiai
> paaiškinama gan paprastai,

Paaiskink, kaip vanduo uzsilenkia ???

>o va kai pas kai kuriuos žemė - blynas po stikliniu gaubtu,

Niekur nesakiau, kad zeme tikrai 100% plokscia, tik galimai taip speju is
praktiniu stebejimu, kai zmones mato is 10km lektuvo 2000km arba as pats
realiai su teleskopu ant zemes pavirsiaus matau virs 100km
O, kad atmosfera yra linze ir lauzia sviesa, cia jau labai daug eksperimentu
pridaryta, todel kaip dingsta laivas horizonte arba kaip nusileidzia saule
nebepasakok.

>tai ir "teorijos" gaunasi smarkiai iš piršto ištrauktos ir su aptrupėjusia
>logika :)

Logika iseina is praktiniu darbu.
Kokius praktinius darbus esate atlikes pats ?
Ar bent karta ardei GPS ?

Apie telefonus ir ju rodomus GPS multikus tai isvis nekalbu.