Tema: Re: Kaip jums prezidentas ?
Autorius: gediminas
Data: 2020-03-27 23:53:17
Nepriimkit per daug rimtai. Jis kiekvienoj trydoj vis i kita paraleline
visata persoka. Ir pasakoja ka mato. Viena karta jis
architektas-inzinierius IKI pardes projektuoja. Kita karta su jachta
plaukioja. Dabar ukininkas, kuriam pinigu nereik. Tokiems per krizes
pagileja pojuciai. Bus daugiau idomiu temu.