Tema: Re: Kaip jums prezidentas ?
Autorius: axa
Data: 2020-03-27 21:14:44
> Galbut ir as buciau ekstazej pirmus metus, bet ka toliau daryt? 10
> kiausiniu pavyksta ismainyti i sokolado plytele?

sokolado nevalgau.
kiausiniu svalgau po 2-4 per savaite, daugiau parduodu

Bananus uzsiaugini
> pats?

bananu nevalgau. tai nera maistas, o tik sintetine kose, nes tikru bananu LT
nera, juos tikrus valgiau tik Tailande ir Malaizijoje

Koks maisto racionas ziema?

savos darzoves agurkai pomidorai paprika koses bulves mesa zuvis, jokiu
egzotiniu saliu vaisiu nevalgau isskyrus i salotas citrina

> Kiek bulviu reikia parduoti, kad nueit pas dantista ir viena plomba
> pasikeist?

Nezinau kokius jus riesutus kramtot, kad reikia pas dantista, nes beveik
visi dantys dar savi ir nebuvau pas joki dantista 20metu
neturiu net vaistu knygeles nes net nezinau kas mano seimos daktaras, kai
issikrausciau is miesto nebevaikstau i jokias poliklinikas kazkur nuo 2000m.

Zmogui uzdirbanciam vidutini atlyginima reikia 8h pavergauti.

daugiau 4val i diena sau niekada nedirbu.