Tema: Re: Kaip jums prezidentas ?
Autorius: Kesha
Data: 2020-03-31 08:20:25
axa formulated on pirmadienis :

> Teleskopa turiu nuo 2005m nes jau per rankas praleidau bent kelis teleskopus

turėti ir naudotis tai du skirtingi dalykai...

> ir pabandyk su juo pasižvalgyti į dangų. Va
>

> Na ir ka nori pasakyti, kad kometa irodo jog egzistuoja palydovai
> geostacionarioje orbitoje ?
> Ar irodo, kad skraido GPS palydovai ?

taigi sakei, kad tau viena kometa buvo užstrigusi vienoje vietoje ir
nejudėjo, kol likęs dangus sukosi... tai pats laikas pagaliau sustatyt
taškus ant i...
Dėl palydovų, tai man pilnai pakanka įrodymo, kad veikia GPS imtuvai ir
žinau bent jų veikimo principą ;) kai mano pasaulyje žemė yra planeta,
tai anomalinių savybių turi tik vanduo, visa kitą, kuo puikiausiai
paaiškinama gan paprastai, o va kai pas kai kuriuos žemė - blynas po
stikliniu gaubtu, tai ir "teorijos" gaunasi smarkiai iš piršto
ištrauktos ir su aptrupėjusia logika :)