Tema: Re: Kaip jums prezidentas ?
Autorius: RaR
Data: 2020-03-26 18:58:51
Nematau čia to didelio sąmoningumo trūkumo - daugumoje žmonės labai
normaliai elgiasi, daug kas ir per daug išgąsdinti. Valdžia kaip tik per
daug su žmonėmis bandė kaip su gyvulių banda elgtis. Bent jau Veryga,
bet tas yra silpno proto, ir tai matėsi visą ministravimą, visąlaik
pirma išleidžia ukazą, paskui žiūri kad nesąmonės gaunasi, o po to
niekaip nenori prisipažinti, kad neteisus ir delsia atšaukti. Jo
sugebėjimams vadovauti parašyčiau verdiktą, kurį įrašė mano dėdei
sovietiniame kariniame biliete: "v mirnoje vriemia niegodien, v vojenoje
vriemia opasien". O šiaip nemanau, kad tas virusas labai sklinda tarp
gyventojų, o ir nelabai jis baisus sveikiems, ką duos ribojimas eiti į
parkus, kokios nors Ukmergės izoliavimas ar kiti "dar griežtesni"
ribojimai? Sukels krūvą nepatogumų ir nenumatytų problemų,  na, gal
sumažins keliais užsikrėtusiais, o gal ne ir, be abejo, pridės pliusą
valdžiai "už ryžtingus veiksmus" apsišikusių panikierių akyse.

Ko ir bijojau, vyksta platinimas per gydymo įstaigas, užkrečiant tuos,
kam labiausiai pavojinga ir silpninant pačią sistemą. Ir ta apsauga
turėjo būti pasirūpinta, ir kalti, aišku, ne tik ministerija, bet ir
vyr. gydytojai. O dar aiškino, kad yra rezervas, užteks visiems, net
nedalyvavo bendruose ES užpirkimuose. Na, ir Ukmergės ligoninė
nenustebino - kur didžiausias bardakas, ten ir atsiveria opos krizinėje
situacijoje. O šiaip, manau, jei pagaliau aprūpins visus gydytojus
apsaugos priemonėmis tai tas plitimas labai greitai susilpnės.
Absoliutus apsikrėtusiųjų skaičius nėra labai svarbus, be to jis labai
priklauso nuo to kokiu mastu testuojama, svarbiausia, kad daug mirčių
nebūtų.