Tema: Re: Kaip jums prezidentas ?
Autorius: Kesha
Data: 2020-03-30 09:42:55
axa brought next idea :

> Ari tu, o as gyvenu ir dirbu tik savo malonumui.  Noriu dirbu, nenoriu
> nedirbu.
> Nesamdau jokiu mergeliu, tik nuvaziuoju kartais i kokia sanatorija.
> Simet aisku niekur jau nevaziuosiu, nes visur viskas uzsirauke, bet valgyt
> visi norejo ir nores.
> O laisvu laiku domiuosi viskuo nuo teleskopu iki 5G radio dazniu.

tai laikas nuo domėjimosi teorinio pereiti ant praktinio, nusipirk
teleskopą arba pasigamink ir pabandyk su juo pasižvalgyti į dangų. Va
kaip tik gali būti pamatysi naują viena ryškesnių kometų (jeigu
nesubyrės, nes ir tokia galimybė yra), galėsi kiekvieną naktį žiūrėti,
ar neužmiršta ir teisingai ją "pastumia" danguje :)