Tema: Re: Kaip jums prezidentas ?
Autorius: RaR
Data: 2020-03-28 17:56:08
Čia aišku nesąmonė - arba į mobilų punktą, arba greitoji paima mėginį,
arba sėdi namuose, jei nieko rimto. Bet mūsų medicinos sistemoje keistų
minčių gali išgirsti, ir paprastai kuo aukštesnes pareigas užima, tuo
jos keistesnės.

Sesuo Alytuje reanimacijos medikė, užklausė vyr gydytojo kada gaus nors
kokias apsaugos priemones, o tas atsako: "O kam jums jos, juk jei
nustatysim, kad kas nors užsikrėtęs, vis tiek į Kauną gydyti išsiųsim."
O kad nuo to užsikrėtusio užsikrės medikas ir per savaitę kaip reikiant
paplatins virusą tarp ligonių jam kažkaip nedašunta.