Tema: Re: Garmin marruto skaiiavimas
Autorius: amenox
Data: 2009-03-11 11:29:04
"SAMas" <samaseuropa@gmail.com> wrote in message
news:gp6dul$f4f$1@trimpas.omnitel.net...
>  >

> Pirma pasidomek kas gaudo palydovus softas ar mikroshema, visi gamintojai
> naudoja ta pati, nustebtum jei atidarytum garmino ir kokio delniniuko
> mikroshema buto to pacio gamintojo II arba III kartos gps chipsas. (II
> kartos yra seni jie palydovus labai prastai gaudo)

Keista, tie patys chipai ir visi skirtingai gaudo, kaip cia taip?

> O garminas nieko negali pasigirti padre taip ir tu nepakeisi kaip noresi.

O tu gali ka nors pakeisti be skinu pvz. IGO? Algoritma gali savo pasirasyt?

> Zmogau tam yra resetinti i gamintojo parametrus tu is dagaus nukritai tai
> dauguma softu turi.

Garminuose ner kaip sugadint, cia tik IGO gali prisidirbti keisdamas skinus
i lieva rezoliucija ar kitaip pachalturinus pacios programos failuose. Man
isvis keista kad Garmin nuviuose idejo galimybe matyti failus, didele
tikimybe (ir net patikrinta praktikoje) kad vartotojas prisidirbs.

> Zmogau ar tu zinai kad procesorius daro tai ka programeris jam uzduoda
> daryti, ar tu turesi greitesni ar letesni jis skaiciuos visvien ta pati

Ne ta pati.

> Gaila ziureti kaip Garmino vartotojams dar teleatlas reikia i rankas
> paimti, as juos uzjauciu su tokiu vezlisku zemelapio vartimu, jiems suku
> isivaizduoti kad galima ir per PDA ar PNA perziureti greitai marsruta.

Man rodos tu vis dar turi galvoje ta reklamini klipa apie nuvi 660 kuri cia
kisai prie pora metu, turiu pranesti, kad nuvi 660 jau senai nuimtas nuo
gamybos ir jau pasikeite kaip minimum 3 nuvi kartos.:) Bet jei tau taip
malonu viska lyginti su tais laikais, valio. Mes dziaugiames uz tave. :)