Tema: Re: Garmin marðruto skaièiavimas
Autorius: SAMas
Data: 2009-03-09 01:12:07
Del vieno dalyko sutinku jei kelione bus daugiau 2000 patarciau ir as
suskaldyti marsruta i kelis dalis taip navigatorius sudarys tobulesni
marsruta.

 > Principini (grubu)  marsruta zmones sudarineja ne GPS pagalba. O
 >atlasu ir kitokiu priemoniu pagalba. Atsiveldami ir i keliu bukle ( ko
<joks GPS nerodo) bei eismo intensyvuma ( daznai apsimoka daryti lanka
 >apie didmiescius, nors gps ir rodo kad tai ir toliau ir ilgiau >uztruks.)

Idomu kaip tu suzinosi keliu bukle jei juo nesi keliaves
Dauguma navigaciniu softu susitvarko su didmesciais jei yra aplink
miesta lankas
Neisivaizduoju kam reikalingas atlasas, jei viska gali pamatyti
navigatoriuje, na nebet jei turi galimybe uzmesti aki i kompiuterini
zemelapi, bet ir tas nebutinas.