Tema: Re: Garmin marruto skaiiavimas
Autorius: md
Data: 2009-03-09 16:34:11
Audrius K. wrote:
  > P.S. Popieriniuose zemelapiuose aiskiai matosi, kur autostrada, o kur
> sunkelis, einantis per kalnus.... (Ten vaziavo keli ekipazai. Tie, kurie dar
> nepamirso atlasu, nuvaziavo pagrindiniais keliais ir autostradomis. Be jokiu
> problemu... O va tie, kurie buvo "kruciausi" (juk navigacija turi...), liko
> velniai zino kur kalnuose kaledu svesti....)

Buvo ir man toks sposas sestadieni. Vaziuoju i Lenkija 200km nuo sienos,
atrodo netoli. Ryte tingejau atlaso ieskoti, pasiemiau tik navigacija. I
prieki nulekiau tvarkingai. Atgal vaziuoju jau atsipalaidaves minu ir
tik vienu momentu isgirdau "perskaiciuojamas marsrutas" kai iki
artimiausio posukio anot navigacijos buvo like 3.5km. Vatafak?!?!
Sustojau paziuret kame reikalas. Ziuriu, kad faktiskai jeigu pagal keliu
numerius tai man reikejo sukti i kaire pries kelis simtus metru, bet
primeciau, kad po 10km vel pateksiu i ta pati kelia ir nesigauna didelis
lankstas... tai kagi, pirmyn... tai teko ir per laukus pasivazineti, net
per kazkokios fermos kiema prasukti kol islindau atgal i reikiama kelia
:) Visi keliukai buvo asfaltuoti, bet tokie siauri, kad baisu buvo jeigu
kas nors is priekio atvaziuos :)

Va tokia juokinga situacija. Isvados kelios: (1) isidemek keliu numerius
kuriais zadi vaziuoti, (2) nemesk kelio del takelio, (3) marsruto juosta
daznai uzdengia kelius ir nesimato kokio tipo keliu tave routina, tai
kartais geriau nuimti marsruta ir pasiziureti kas per kelias,
nepagaileti laiko.