"md" <md@darbe.org> wrote in message
news:gp578t$f4f$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesuprantu kam rasyti toki talmuda kai aisku kaip ant delno - Garminas
> konkreciam minetam softo gaminyje paliko klaidu.
Nera ten tu klaidu, nera.
Ir ne viena, o daug.
> Jeigu klaidos pasireiskia skaiciuojant ilga marsruta tai beveik 100%
> tikimybe jos pasireiks ir skaiciuojant trumpa.
Pries kritikuojant reikejo perskaityti, ka rasiau. Tiems, kam sunkiai
daeina, kartoju: ilgo ir trumpo marsruto skaiciavimai skiriasi. Nei vienas
procesorius nesugebes isnagrineti visu alternatyviu keliu 3000 km atstumu,
tuo tarpu mazame atstume tai padaryti nera sunku.
>
> Kitas momentas del interfeiso patogumo. Letas perpiesimas taip pat yra
> bugas. Niekas net ir ziureti nenorejo i PDA devaisus kol apple neisleido
> iphone, kuris realiai nera joks stebuklas - tiesiog greitai, stabiliai ir
> patogiai veikiantis gaminys. Dabar visi puole perdarineti GUI ir
> pritempineti prie apple.
>
> Kiekvienas, net ir pradedantis programuotojas supranta, kad uzduoti galima
> isspresti parenkant tinkamus algoritmus ir tinkamai juos realizuojant.
> Garminui tai nepavyko. Pasirinkti netinkami algoritmai ir/arba netinkamai
> realizuoti. Svaiciuoti apie procesoriaus pajegumus ar RAM yra kvaila, kai
> aplinkui pilna pavyzdziu navigacijos programu kurios puikiai vartosi ant
> salyginai letu procesoriu su salyginai mazai RAM vienodai gerai
> skaiciuojanciu tiek 1km tiek 10000km marsrutus.
Parodyk gerai suskaiciuota su navigatoriumi 10000 km marsruta.... (Ne
taip, kad va, suskaiciavo, bet kad jis is tikro butu optimalus)
Audrius K.
>
>
>
> Audrius K. wrote:
>> "Anonymous" <nobody@gmail.com> wrote in message
>> news:gp3ei8$ke8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message
>>> news:gp3aql$ef9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai visada ilga marsruta primeti pagal atlasa, pasirenki info i-nete
>>>> apie keliu bukle, o jau po to navigacijai sudedi tokius tarpinius
>>>> taskus,
>>>> kad ji vestu pagal is anksto numatyta marsruta. Navigacijai palieki
>>>> pravesti
>>>
>>> Visa tai aisku 100% tiesa, bet tai nepateisina pirmam poste iskelto
>>> klausimo, kodel Garimn lievai skaiciuoja ilgus marsrutus. Akivaizdu, kad
>>> yra kazkokiu algoritmo problemu. Ir jei kreivai skaiciuojamas ilgas
>>> marsrutas tai kodel tureciau tiketi, kad trumpas skaiciuojamas gerai?
>>
>> Todel, kad geram ilgo marsruto skaiciavimui nei vienam navigatoriuje
>> neuztenka procesoriaus pajegumu. Negi taip sunku suprasti, kad tarp
>> tasku, kuriuos skiria 3000 km, yra tukstanciai skirtingu keliu. Ir
>> patikrinti visus galimus marsrutus tam, kad rasti optimalu, neimanoma
>> techniskai. Jei trumpam marsrutui nera sudetinga suskaiciuoti beveik
>> visus galimus marsrutus ir parinkti optimalu, tai ilgam marsrutui tai
>> neimanoma. Is to seka logiska isvada, kad navigacija pagal kazkoki
>> algoritma atmentineja galimus marsrutus ju neskaiciavusi iki galo (nors
>> suskaiciavus iki galo, gal tai butu optimalus marsrutas). Ir tada jau
>> pradeda itakoti, nuo kokio pradinio tasko skaiciuoja.... Del ilgu
>> marsrutu skaiciavimo algoritmo galima gincitys iki begalybes, taciau ar
>> tai yra svarbu navigatoriuje?? Juk 2000 -3000 tkm kelione planuoji
>> namuose, ir turi galimybe ivertinti tavo turima informacija apie kelius.
>> Tuo tarpu nereikia pamirsti, kad navigatorius trafik info gauna tik
>> vienai valstybei... Taigi ir kamscius ivertinti gali tik toje valstybeje.
>> Kas is to, kad suskaiciuosi 3000 kelione per visa Europa navigatoriuje,
>> jei paaiskes, kad kokioje austrijoje 6 val kamstis autostradoje prie
>> vienos?? Kokia nauda is tokio ilgos keliones planavimo??? Tuo tarpu
>> skaiciuojant tam tikram intervalui (pvz iki sekancio viesbucio) tau
>> navigatorius pasiulys, kaip ta kamsti apvaziuoti (bet nepasiulys keisti
>> marsruta globaliai, t.y. pvz i kroatija vaziuoti ne per austrija, bet per
>> vengrija ir pan).
>> Sekantis dalykas, lieciantis garmina, yra tai, kad skirtingu
>> gamintoju skirtingu valstybiu tikslus zemelapiai (kalbu apie tikrai
>> smulkius, kaip taisykle, analogu neturi nei tom tom, nei igo) kai kada
>> nesijungia tarpusavyje. Todel sneketi apie marsruta per n valstybiu is
>> vis neverta, nes navigatorius pvz nemato kazkokio sienos pravaziavimo....
>>
>> Audrius K.
>>