Tema: Re: Garmin marruto skaiiavimas
Autorius: SimasV
Data: 2009-03-10 15:24:16
"Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message news:gp5ng1$eja$1@trimpas.omnitel.net...

>    LT topo turi daug klaidu, bet tai ne garmino produktas, taigi ne apie ji
> ir kalba.

Nu gal biški garmino jei garmin.lt juos platina?

>    Mano pastebejimas: luzineja, kai naudojami ne garmino gamybos keli
> zemelapiai su  klaidomis. Taip, kad cia ne garmino beda, o zmelapiu
> gamintoju. Reikia pastebeti, kad nei tomtom, nei iGo is vis neturi kitu
> gamintoju zemelapiu. Taip, kad cia net lyginti nera su kuo...

iGo turi įvairių duomenų tiekėjų žemėlapius, ypač Rytų/Pietų Europoj. O lūžinėja ir plikas City navigator.

> Tai ar esi pats vazinejas (ir ne lietuvoje, o vakaru europoje, kur yra
> normalus navteq zemelapiai) kartu naudodamas garmino navigatoriu ir dar koki
> iGo ar tomtoma, kad dristi sakyti "Man tai neatrodo "good enough"."  ?

Man neatrodo labai įdomu ar saugu važinėti apsikabinėjus keletu skirtingų navigatorių (nadoju igo, niekur dar nepasiklydau ir kalnuose kalėdų nesutikinėjau). O apskritai norėčiau matyti produktą tokį gerą, koks tik įmanoma. Garmin toks nėra.