Tema: Re: Grandine
Autorius: Icetom
Data: 2012-08-09 18:12:46
>Icetomai, kaip pas tave rasti man reikalingą žvaigždę, jei nežinau tiksliai
>kodų?

Greitoje paieškoje, kairėje pusėje, viršuje tiesiog įvesti F xxx (pvz. F
704) , jei priekinė žvaigždė ieškoma) ir sistema parodys rezultatus. Jei
galinė ieškoma, tada R xxxx.

Kokios eina standartinės žvaigždės ir grandinė, jei nerodo, pvz. mūsų
sistema, labai patogu pasitikrinti čia:
http://www.jtsprockets.com/catalogue

>Mocas - 2008m BMW F650GS (Twin). Noriu priekinės žvaigždės, bet vienu
>dančiu mažesnės nei originalas. Ar turėtum?

1. Priekyje standartinė yra 17 dantukų:
http://www.motonet.lt/el-parduotuv/priekin-s-zvaigzd-s-jt/?search[text]=F+704

2.1.  Standartinė galinė, jei žvaigždės tvirtinimo varžtai 10,5 mm:
http://www.motonet.lt/el-parduotuv/?search[text]=727.17.45
2.2. Standartinė galinė, jei žvaigždės tvirtinimo varžtai 8,5 mm:
- bus JTR6.41 . Dar negavome šios žvaigždės.

Visas žvaigždes, išskyrus 2.2, turime vietoje, sandėlyje.

>Ar keičiant žvaigždę reikia keisti grandinę?

Bendru atveju grandinę (kartu su žvaigždėmis) rekomenduojama keisti kas apie
20 tūkst. km. Bet reikia nepamiršti vizualios žvaigždžių dantukų apžiūros,
ar pačios žvaigždės stovi tiesiai vertikalia; grandinės apžiūros. Taip pat
reikia pažiūrėti ką sako konkretaus modelio naudojimo vadovas dėl grandinės
laisvumo (anglų klb. sag. Bendru atveju laisvumas turi būti 20-25 mm ). Aš,
asmeniškai, keičiant grandinę, keisčiau ir abi žvaigždes.

Štai ką, pvz., DID grandinių gamintojas sako apie žvaigždes ir grandinę:
- rekomenduojama žvaigždes reguliariai apžiūrėti;
- jei dantukai apdilę iš šonų, vadinasi žvaigždės nelygiai-tiesiai stovi. O
tai be abejo atsilieps tiek grandinės, tiek žvaigždžių naudojimo
laikotarpiui;
- nereikia per daug stipriai įtempti grandinę, nes tai ir trumpins jos
naudojimo laikotarpį;
- grandinė be abejo neturi būti ir per laisva...;
- t.y. pastoviai tikrinti grandinės laisvumą, kad nebūtų per daug laisva ar
įtempta;
- taip pat reikia nepamiršti, ne rečiau kaip kas 500 km, nuvalyti ir vėl
sutepti grandinę. Laiku nevalant ir nesutepant, grandinė pradės rudyti,
riebokšliai nebus sutepti, nareliai pradės "kietėti", ko pasėkoje gali
atsirasti vibracijos, pašaliniai garsai.
- apžiūrėti, ar nėra užstrigę kokių akmenukų ir pan.

Pagarbiai
Tomas
www.motonet.lt