Tema: Re: Grandine
Autorius: Quicker
Data: 2012-08-09 13:26:24
Na, klausiau kuo Jūs geresni, bet matau tik pasiteisinimus... Gaila.

On 2012-08-09 13:06, Icetom wrote:
> Tai nori pasakyti gavus prekę ir jai netikus, prekiautojas nepaprašys
> išsiųsti jos atgal savo sąskaita?

Jei brokuota ar ne tokia prekė? Tikrai ne. Gali prašyti ką nori, bet to
nebus. Jei man NEPATINKA prekė, tada taip - siunčiu savo sąskaita.

> Gamintojų patirtis rodo, kad dauguma "broko" atveju būna
> susiję su techniniais gedimais ar nekorektišku detalės sumontavimu (pvz.
> nesilaikant keitimo-montavimo metodikos ar pan.).

Apie ką ir šneku - standartinė lietuviška praktika, imti 300% kainos ir
dar išpūtus akis aiškintis kas kaltas, kad prekė nekokybiška. Neva jei
nupirkai, tai pats kaltas. Kažkokios metodikos, blah, blah. Jei prekė
nekokybiška, tai nekokybiška ir px ar ten tepiau grandinę ar netepiau,
jei pakeisti atnešiau padangą.

> O kodėl kitaip turėtų būti? Kokį pvz. filtrą gali kur nori nusipirkti.
> Kaip prekiautojui žinoti, kad atsinešei iš jo pirktą?

O man kas darbo? Taigi PASAKIAU, kad pirkau iš to prekeivio, kodėl to
negana? Jei prekeiviui reikia kažkokio įrodymo, tai tegul pats juo ir
pasirūpina. Man nereikai nei čekio, nei pakuotės, aš perku prekę. Jei
prekeiviui reikia, tai tegul jis ir saugo tuos dalykus arba apmoka man
už saugojimą. Kodėl perkant per ebay ar iš louis manęs neprašo pridėti
sąskaitos? Jie patys ją turi.

> Kiek žinau, prekiautojai LT tą patį siūlo ir užtenka 24 val. jei ne
> specifinė detalė ...

Galbūt, bet kiek pirkau LT eshopuose, tai per savaitę net pradinis
pristatymas retai ateina. Gal tau labiau pasisekė ;)

> Šiaip kiek esu pastebėjęs, "laimėjimas" išeina tik dėl kurso

O per kurią vietą lenkam eurai pigesni? T.y., jei detalė mažmenoj
kainuoja Lenkijoj 100EUR, Vokietijoj 99EUR, o Lietuvoj 150EUR,
gamintojas - vokietijoje, tai per kurią vietą čia kursas sugroja?