Tema: Re: Grandine
Autorius: vedarinis
Data: 2012-08-08 23:41:29
Pvz. naujas originalus Lucas sankabos disku komplektas man kainavo apie 120
lt su siuntimu is Vokietijos, kuris Lietuvoj >300, tuo tarpu tas pacias
lucas sankabos spyruokles pirkau vietinej yamahoj , nes kainuoja tiek pat.
Nuo grandines komplekto susitaupe apie 200lt, nors viena zvaigzde irgi
pirkau is Icetom :) Gal newsu publikai tai ubagiskai skamba, bet kai uz
lango minusas, nera kur skubet - geriau uz tas babkes atejus laikui benzo
isipilt.

Su dabartiniu GBP kursu vis labiau apsimoka pirkt Vokietijoj, visa mano
apranga ir salmai is DE, susumavus Lietuvoj turbut butu buve bent
tukstanciu-pusantro brangiau. Siuncia dazniausiai per DHL su visais
trackingais, atkeliauja gan greitai - savaite-pusantros. Jei yra preke,
kurios nesiuncia i uzsieni - galima papaprasyt, kad parasytu siuntimo kaina,
didele dalis pardaveju sutinka. Atsiskaitymas paypal, tik vokiskam ebejuj
neapdairiai galima uzsiraut ant sellerio, kuris priima tik bankini pavedima,
o jie is Lietuvos vis dar gan brangus. Siaip is UK ebay perku tik pacius
motociklus ir stambias detales, nes turiu, kas parveza, ir pats daznai
lankaus, bet ten didelis pasirinkimas nenauju daliu ar mazgu, ko pas
vokiecius nera.

P.S. Jei zinai konkretu detales modeli ar koda, gali ieskot per ebay.pl -
rodys visos Europos pardavejus su tarptautiniu siuntimu. Grandines siaip
universalios - uztenka zinot dydi ir nareliu skaiciu, priekines zvaigzdutes
irgi daznai tinka daugeliui motociklu, nepriklausomai nuo markes, svarbu
dantu skaicius, cia jau reikia ziuret pagal katalogus. Tokiam vfr'ui nera
prasmes pirkt x-ring lenciugo is zvaigzdziu metalo uz 400lt, gali pasidairyt
pigesniu alternatyvu zinomesnes veisles.

"KibirVibir"  parašė naujienų news:jvu3pm$990$1@trimpas.omnitel.net...

hm, o kaip tas visas reikalas atrodo perkant? gal papasakotum placiau?
niekada nesu pirkes nieko nezinau, reikia geriau anglinskam ebejuj ziuret ar
kur? tikrai neisivaizduoju