Tema: Re: Grandine
Autorius: vedarinis
Data: 2012-08-09 14:53:33
Siaip imant PARDUOTUVES kainas - skirtumo tarp Lt ir uzsieniu kaip ir nera
(na nebent ant aprangos ir aksesuaru daugiau uzdirbt nori publika) : kai kas
brangiau, kai kas pigiau, bet bent motociklu detaliu rinkoj, skirtingai nei
automobiliu, dziugina tai, kad antkainiai nera nukabinti is lubu ir
koreliuoja su uzsieniu ir sveiku protu. Ebay pigiau del to, kad yra galimybe
isigyt preke isvengiant daug tarpininku, kartais netgi tiesiai is gamintojo.
Arba laimet aukciona ir nupirkt kur kas pigiau, nei preke verta. Daznas
atvejis, jog privatus asmuo nusiperka detale, kuri jam tampa nebereikalinga,
ir jis ja parduoda pusvelciui, kad bent kiek nors kompensuotu islaidas (pats
esu taip nekarta dares) - tai su parduotuves kaina ir antkainiais neturi
jokio rysio. Sezono metu naudojuos vietinio Yamaha atstovo paslaugomis ir
esu patenkintas tiek pristatymo terminais, tiek kainomis.

"Quicker"  parašė naujienų news:k0038g$ro3$1@trimpas.omnitel.net...

Na, klausiau kuo Jūs geresni, bet matau tik pasiteisinimus... Gaila.