Tema: Re: Grandine
Autorius: Icetom
Data: 2012-08-09 14:22:24
>Jei man NEPATINKA prekė, tada taip - siunčiu savo sąskaita.

Taip, tai turėjau omenyje. Jei pats suklydai ar "nepatinka".

>Apie ką ir šneku - standartinė lietuviška praktika, imti 300% kainos

Taip nėra praktikoje.

>O man kas darbo?

O kodėl analogiškai prekiautojui turėtų tada rūpėti? Primenu, kad kalbu apie
parduotuve ir servisus, o ne el. prekybą.

>Galbūt

Ne galbūt, o taip ir yra.

> bet kiek pirkau LT eshopuose, tai per savaitę net pradinis pristatymas
> retai ateina.

Jei užsakysi retesnę detalę ar pati transporto priemonė reta LT rinkoje, tai
visai gali būti, kad teks palaukti savaitę ar ilgiau.

>O per kurią vietą lenkam eurai pigesni?

Nuo kada Lenkija EUR naudoja ?

> T.y., jei detalė mažmenoj  kainuoja Lenkijoj 100EUR, Vokietijoj 99EUR, o
> Lietuvoj 150EUR, gamintojas - vokietijoje, tai per kurią vietą čia kursas
> sugroja?

Na ir vėl meluoji.

Pirmi po ranka papuolę pvz.
Tepalo filtras HF303:
PL: 22,90 PLN
LT: 22,84 LTL

EK 520 SRX 120 narelių grandinė:
PL: 349 PLN
LT: 312 LTL

Priekinė žvaigždė JTF1370.16:
PL: 59,90 PLN
LT:  56 LTL

Galinė žvaigždė: JTR899.45
PL: 119 PLN
LT:  107 LTL

Sankabos frikcinių plokštelių komplektas MCC 451-9
Gamintojas rekomenduoja: 105 EUR
LT: apie 90 EUR

Matai, kas būna, kai dairaisi prekių tik užsienyje  :).