Tema: Re: Grandine
Autorius: Quicker
Data: 2012-08-09 11:45:39
Tai nesupratau kuo jūs geriau už tarkim louis.de? Arba ebay? Jei man
prekė netiko iš ebay - pasiimu atgal pinigus. Jei pardavėjas nenori
kalbėt, pasiimu iš Paypal. Su jumis bendraut neteko, bet kiek LT esu
susidūręs su prekių keitimais, tai turi įrodinėt, kad ne pats kažką
pridarei, kad išvis turi teisę čia kreiptis, turi turėt čekį, pakuotę,
ten kažkokią dar mėnesį laukt kaip minimum, kol egzpertai įvertins. O
tarkim tas pats louis.de pakaitinę prekę atsiuntė per savaitę be jokių
klausimų. Vienintelis dalykas kas geriau vietoj, tai, kad galima
pasimatuot aprangą ar šalmą... Man vat niekaip nedašunta, kodėl lietuvoj
prekės su antkainiais ne ant didmeninių, o ant mažmeninių kainų? Kodėl
kaimynai lenkai pvz. perka už tą pačią kainą kaip LT verslinykai, bet
parduoda pigiau tiek, kad apsimoka iš LT važiuot į Lenkiją apsipirkt? :)