Tema: Re: Grandine
Autorius: Icetom
Data: 2012-08-09 13:06:38
> Jei man prekė netiko iš ebay - pasiimu atgal pinigus.

Tai nori pasakyti gavus prekę ir jai netikus, prekiautojas nepaprašys 
išsiųsti jos atgal savo sąskaita?

>Su jumis bendraut neteko, bet kiek LT esu susidūręs su prekių keitimais, 
>tai turi įrodinėt, kad ne pats kažką pridarei

Tai normalu, kad prekiautojas apklausia. Juk kalbame apie transporto 
priemonių mechanines detales, o ne kokį TV. Be to ir mes prašome iš 
prekiautojų kuo detalesnės informacijos, nes vėliau ją siunčiame 
gamintojams. Gamintojų patirtis rodo, kad dauguma "broko" atveju būna susiję 
su techniniais gedimais ar nekorektišku detalės sumontavimu (pvz. 
nesilaikant keitimo-montavimo metodikos ar pan.). Galu gale net susiję su 
pačios transporto priemonės priežiūros. Tikrai ne visi, kas naudoja ATV, 
juos pastoviai nuplauna ir sutepa tam tikrus mazgus. Ko pasėkoje ir gaunasi 
tada, kad lieka "kalta" detalė žiūrint iš pirkėjo pusės ;).

>turi turėt čekį

O kodėl kitaip turėtų būti? Kokį pvz. filtrą gali kur nori nusipirkti. Kaip 
prekiautojui žinoti, kad atsinešei iš jo pirktą?

>O tarkim tas pats louis.de pakaitinę prekę atsiuntė per savaitę be jokių 
>klausimų.

Kiek žinau, prekiautojai LT tą patį siūlo ir užtenka 24 val. jei ne 
specifinė detalė ...

>Kodėl kaimynai lenkai pvz. perka už tą pačią kainą kaip LT verslinykai, bet 
>parduoda pigiau tiek, kad apsimoka iš LT važiuot į Lenkiją apsipirkt? :)

Šiaip kiek esu pastebėjęs, "laimėjimas" išeina tik dėl kurso, bet ne dėl to, 
kad lenkai pigiau parduoda (nekalbu apie spec. akcijas). Aišku ir ten visada 
atsiras "verslininkų".  O paremti, gerinti , pvz., Lenkijos ekonomiką nieks 
netrukdo. Esame ES - laisva prekyba, judėjimas ;).