Tema: Re: Kuom pakeist LG G4?
Autorius: [mikro]
Data: 2020-01-30 21:51:16
tai nieko nekeicia. cia irgi draugelis toks se fanatikas. pasikeite skiasi
akuma pries keleta menesiu. tikejosi, kad nebereiks du kart I diena kraut
flegmatisku chargeriu. mhm, taip ir nutiko. kaip krove ble du kart I diena
taip ir krauna. appsai deja deja, tikrai nepamazejo ir resursu maziau
nepradejo valgyti is to nabago:d
o ir stabdo jis nx nx. bet uzstrigusiems tokiems kazkaip nesijaucia, nors
tampausi xr dabar darbini, tai lyginant baisu darosi. nu bet irgi zmogus,
kuris nemato to:D

"Dainiushas"  wrote in message news:r0v32a$qee$1@news.omnitel.net...

1624mAh pas SE!