Tema: Re: Kuom pakeist LG G4?
Autorius: [mikro]
Data: 2020-01-25 11:45:36
nu sony tai patikek ir as kiek mates savaime skilusiu:DDD juokinga ir
graudu.
o lg ne ka toliau pazenge. g3, g4 masiskai cia aplink mane ismire su
bootlopais. g5 ten irgi blet frankensteinas kazkoks, tai nfc susipisa, tai
dar kas. gimineje gg6 irgi I bootlopa nuejo, bet dar neteko ciupinet tai nzn
kas jam. o siaip internetai pilni verkesiu, kad iki sendien ten jie
nesusitvarke su savo atsokinejanciais chipais ir etc.

"Dainiushas"  wrote in message news:r0f6ch$lpa$1@news.omnitel.net...

greičiausiai "po akim" tai mirė Sony rageliai. ypač kai Z2 stiklai
pradėjo skilinėt nuo nuosavo karščio :D