Tema: Re: Kuom pakeist LG G4?
Autorius: pvytautas
Data: 2020-01-19 20:31:52
Konkreciai mi 9 lite nebandziau kameros, bet visos bandytos redmi
serijos liudnokos lyginant su Samsu. Visa kita kaip ir ok is
vartotojiskos puses.
Knock knock buvo aktualu kol nebuvo fingerprint V30 senas modelis ar
verta? ir updeitai jau turbut baigti.
Huawei P20 Pro vertingesnis butu pirkinys.
Bet ar tikrai reik to IR tiek kad susisiaurint pasirinkima. Pas mane
kiek buvo ir telefonuose tai tik pasizaidimui naudoti.
Nes tas pats S8+ telpa i toki biudzeta jei IR nereiktu.