Tema: Re: Kuom pakeist LG G4?
Autorius: Bronco
Data: 2020-01-27 18:47:25
On 2020-01-25 21:48, [mikro] wrote:
> tas visas stiklas tai nxnx, o bet taciau, ner is ko riktis dabar, MADOs
> karlai zinai...:D

Būtent.

> tai tuos stiklinius dedu I deklus, nes man isvaizda pochui, man
> nereikia, kad tos blizgetu stiklines nugareles ir man reikalingas
> patogumas. yra tu deklu tikrai tokiu plonu, kad nieko ten tas ragelis
> nepadideja praktiskai...

True. Estetams yra visokie skaidrūs ploni gerų gamintojų dėklai, ale
Ringke Fusion, Spigen Liquid Crystal, Nillkin Clear Soft TPU ir pan..

Kiaurai juos visas telefono grožis lieka matomas, o pats telefonas
nebebando kaip varlė iš rankų išslyst ir į asfaltą išsitėkšti, o jei ir
nukrenta, tai kaip taisyklė nieko jam nenutinka.

p.s. mano mėgstami yra Ringke Fusion dėklai, tai jei tik toks egzistuoja
telefonui, tai iškart tokį ir perku.

http://ringke.com/site/device.php