Tema: Re: Kuom pakeist LG G4?
Autorius: Bronco
Data: 2020-01-24 00:21:13
On 2020-01-23 21:31, Dainiushas wrote:
> tai tipo tu nežiūri pirkdamas mašiną į tai kaip/už kiek ji
> eskploatuojasi? Ir dėl to nusiperki tojotą? :D

Gyvenime nesidomėjau jokios savo mašinos atstatymo kainomis po
sudaužymo. Sudaužymas nėra normali jokio daikto eksploatacija. Primetus,
kiek kainuoja ekrano keitimas sudaužius, mano namuose nebūtų buvę ne
vieno teliko, telefono, monitoriaus ar notebuko, kurie yra šiuo metu,
nes jie visi su nepigiais ekranais.

> O telefouus dėkluose nešiojiesi? O aš ne. Ir irgi ilgą laiką nedaužiau o
> paskui per metus gal du ar tris sujojau.

Taip, dėkluose. Kai kada nors sugrįš praktiškumo mados, kaip būdavo
kažkada seniau, kai telefonai būdavo gaminami iš patvaraus ir beveik
neužmušamo plastiko, dėklų vėl nenešiosiu. Bet kol dominuoja stiklas,
švelnus aliuminis ir visokie glamūriniai korpusų padengimai, iki
beprotybės slidžios briaunos, plius ekranas didžiulis ir niekuo
neapsaugotas, apart gorilos kvapo, tol teks naudoti dėklus.

Nes aš sakydamas, jog nesu sudaužęs ne vieno telefono, neteigiau, jog aš
jų niekada netyčia nenumetu. Numetu kaip ir visi kiti žmonės, retai, bet
numetu. O nesudužo ir net neapsibraižė ne vienas, nes visada apsaugoti
gerais ir gražiais dėklais.

Bet čia mano IMHO, kitiems to neperšu. Jei nesuki galvos dėl apdaužyto
ir apdraskyto telefono korpuso ir stiklo, tai be abejo tau dėklo nereik.
Va, vienas kaimynas pastoviai vaikšto su telefonu sukilusiu ekrano
stiklu. Bbz kaip čia jam gaunasi :) Telefonai pas jį kartais pasikeičia,
bet stiklas vis tiek suskaldytas :) Gal perka jau tokius? :] Nes dėklų
niekad nenaudoja, matyt, alergiškas jiems :)