Tema: Re: Kuom pakeist LG G4?
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-01-24 18:08:42

> Gyvenime nesidomėjau jokios savo mašinos atstatymo kainomis po
> sudaužymo. Sudaužymas nėra normali jokio daikto eksploatacija. Primetus,
> kiek kainuoja ekrano keitimas sudaužius, mano namuose nebūtų buvę ne
> vieno teliko, telefono, monitoriaus ar notebuko, kurie yra šiuo metu,
> nes jie visi su nepigiais ekranais.

truputį ne tai turėjau omeny, bet tiek to :)

> Taip, dėkluose. Kai kada nors sugrįš praktiškumo mados, kaip būdavo
> kažkada seniau, kai telefonai būdavo gaminami iš patvaraus ir beveik
> neužmušamo plastiko, dėklų vėl nenešiosiu. Bet kol dominuoja stiklas,
> švelnus aliuminis ir visokie glamūriniai korpusų padengimai, iki
> beprotybės slidžios briaunos, plius ekranas didžiulis ir niekuo
> neapsaugotas, apart gorilos kvapo, tol teks naudoti dėklus.

taip bet pirkt gražų brangų telefoną kur pusė kainos tas korpusas bei
gorilos ir visą jį apdėt kiniškom plastmasėm....kuo jis tada pasidaro
geresnis už native plastmasinį Pocophone'ą?

> Nes aš sakydamas, jog nesu sudaužęs ne vieno telefono, neteigiau, jog aš
> jų niekada netyčia nenumetu. Numetu kaip ir visi kiti žmonės, retai, bet
> numetu. O nesudužo ir net neapsibraižė ne vienas, nes visada apsaugoti
> gerais ir gražiais dėklais.

tai specialiai turbūt niekas nemėto, bet vat būna nesėkimngai pyst ir
ate :). bet nu tikslo laikyt telefoną nesubraižytą, kažkaip nesuprantu,
čia kad išmestum kaip naują? Nes nu realiai, brangiam gražiam dėkle
jokio skirtumo koks jis ten įdėtas.

nu, aš irgi alergiškas.