Tema: Re: Kuom pakeist LG G4?
Autorius: Bronco
Data: 2020-01-24 23:13:32
On 2020-01-24 18:08, Dainiushas wrote:
> taip bet pirkt gražų brangų telefoną kur pusė kainos tas korpusas bei
> gorilos ir visą jį apdėt kiniškom plastmasėm....kuo jis tada pasidaro
> geresnis už native plastmasinį Pocophone'ą?

Ei, Dainiushai, aš ne blondinė!!! :] Man px kaip kitiems atrodo mano
telefonas su dėklu :) Aš jį naudoju pagal paskirtį, o ne kaip grožio
aksesuarą. Aišku, aš ir dėklus perku maksimaliai kokybiškus ir gražius,
o ne Ali už 2-3 eur.

> tai specialiai turbūt niekas nemėto, bet vat būna nesėkimngai pyst ir
> ate :). bet nu tikslo laikyt telefoną nesubraižytą, kažkaip nesuprantu,
> čia kad išmestum kaip naują? Nes nu realiai, brangiam gražiam dėkle
> jokio skirtumo koks jis ten įdėtas.

Aš tikrai nebūčiau įsitikinęs, jog kai jis nukris, jis tik lengvai
apsibraižys... Tegul turtingi žmonės, t.y. tie, kurie perka telefonus
lizingu, jų nesaugo ir mėto ant žemės be dėklų, o aš tai žmogus
paprastas, todėl praktiškas, viską perku tik už savus pinigus, todėl
mėtau telefonus ant žemės tik su dėklais :)

> nu, aš irgi alergiškas.

O aš alergiškas telefonui, kurio nulaikyti rankoje neįmanoma. Čia
neseniai turėjau Mi Mix 2S, tai ragelis tikrai gražus ir greitas, bet
kad jis net lovoje ramiai gulint ir kažką naršant kelis sykius iš rankų
išslydo :) Ten toks jausmas, jog sukūrė ji tikslu, kad žmogus kuo
greičiau jį sudaužytų ir ateitų naujo pirkt :) Be dėklo jo naudoti
tiesiog neįmanoma. Dar prieš tai Moto Z turėjau, tai irgi imi į rankas
ir jau būni pasiruošęs jį gaudyti skrydyje.

Va, dar turiu stalčiuje seną Motorola Defy+, tai jis gal net paskutinis
normalus smartfonas buvo, kurį galima buvo be dėklo normaliai naudoti,
nebijant, jog nuo oro susibraižys ir nukritus suskils ekranas.