Tema: Re: OnePlus 5T
Autorius: bat0nas
Data: 2018-02-28 12:00:01
Outlook turi šiek tiek minusų Android'e. Pvz:
- Norint patekti į kalendorių, reikia pasileisti Outlook.
- Kalendoriaus nėra toks stiprus kaip pvz S Planner Samsung'e. Įpročio
reikalas šiaip. Man labiau patinka labiau į OS integruotas kalendorius
(kaip Samsung; kalbu apie Edge Panel ir kt. linksmumus).
- Adresų knygą su Android sinchronizuoja be nuotraukų.
- Visi Notifications be action nuorodų (toks truputi akmens amžius).
- ir toliau galėčiau vardinti ir vardinti.

Outlook'o naudojimas šiai dienai - nebent to reikalauja Company Policy.

Tiek žinių.