Tema: Re: OnePlus 5T
Autorius: bat0nas
Data: 2017-12-29 18:57:35
On 2017-12-29 18:40, Invertuota panda wrote:

> Cia todel kad jie skupija nupirkt oleofobini padengima. Koks nors
> hujavejus daro ta pati. Susibraizo greitai.

Žinosim. Tad tą apsaugą ir paliksim.

> Cia jau tikrai dosnu.

Atradau tą dėklą gudriai įpakuotą tik po paros.. kai ieškojau dėžutėje
adatos SIM'o stalčiukui ištraukti.

> Turbut pagalvojo, kad tu shudu pas kiekviena jau po 5 komplektus
> stalciuje, net neispakuotu.

:)

----

Ai dar:

Žiauriai gerai veikia Face unlock ir fingerprint. Veido atpažinimo tech
greičiausiai nėra tokia tobula kaip pas Apple, bet - tiesiog veikia tame
5T ir tiek.