Tema: Re: OnePlus 5T
Autorius: bat0nas
Data: 2017-12-29 18:34:23
On 2017-11-27 09:45, bat0nas wrote:
> Laba,
>
> Yra naudojančių?
>
> Teisingai suprantu, kad jokio lag'o su tuo aparatu nėra ir
> programos/žaidimai - skraido? (aktualu, nes bus perkamas paaugliui)
>
> Pristatymas toks kaip jie ir sako? Per 3 business days?

Jau yra naudojančių :P T.y. man jo neduoda.. bet truputi paėmęs į rankas
buvau.

Tai trumpai:

Korpuso kokybė niekuo per daug nesiskiria nuo Iphone 7. Rankoje abu
jaučiasi vienodai. Ekrano dydis - mmmm.. seksas.

Nustebino komplektacijoje:
1) iš karto užklijuota ekrano apsauga (iš nežinojimo užsisakęs buvau
papildomą iš ebay.. liks kurį laiką nepanaudotas). Nors lyg gorilai v5
to ir nereikėtų
2) silikoninis dėklas (iš nežinojimo užsakiau ir papildomą; hrrr!)
3) jokių ausinių nebuvimas (irgi nustebino)

Viskas skraido tiesiogine ta žodžio prasme. Senai čiupinėjau tokį telefoną.

Baterija - 6 ir daugiau valandų SOT per dieną naudojant daugiausia
žaidimams (COC ar CR pagrinde). Gal kol naujas...

Android'as iš esmės plikas. Nieko ten daugiau kaip ir nėra. Tad šiek
tiek pasigedau Samsung'o tame OnePlus'e (kad ir pvz padorios Email
programos).

Tai jei ko neradote internetiniuose review - klauskit.

Visa kita - tiesiog plikas Android ir tiek.