Tema: Re: OnePlus 5T
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-12-13 22:39:28
On 12/4/17 02:40, Bronco wrote:

> Jokie ne apples ir oranges, aš būtent tai ir siūlau. Pilna rinkoje
> modelių, kurie niekuo nesiskiria, apart Flash ir RAM kiekiu, pvz. 4/6/8
> ir 64/128/256. Paimi tokius du, užbootinį pirmą kartą ir testuok į
> sveikatą.
>
> Jų viduriai identiški, softas identiškas, bet nepamatysi ten jokio
> akivaizdaus skirtumo dėl RAM kiekio, viskas bus paklaidos ribose. Pačios
> baterijos ir tai daugiau skirtumų įneš, nes kiekvienos baterijos talpa
> kažkiek varijuojasi. Gali gautis net toks pokštas, jog su 6/8GB RAM
> [...]

Priklausomai nuo juz keiso - net labai pamatysi.

Aktyviai maigant net skirtumo, bo pagrindinis energijos rijikas yra
ekranas.
Jei naudot maziau aktyviai kas irgi gana daznas juz keisas, tai gali
pamatyt, kad variantas su daugiau ramo gyvena pvz visa diena trumpiau.

Irnternutsuose sako, kad modernus RAM'as juzina trecdali telefono
standby energijos:

https://www.androidauthority.com/wp-content/uploads/2015/04/micron-LPDDR4-memory-DDR4-memory-mobile.jpg

Kiekviena RAM'o cele turi buti periodiskai perrasyta is naujo, daug
tukstanciu kartu per sekunde. Daugiau celiu - atitinkamai daugiau
energijos, is nieko niekas neatsiranda.