Tema: Re: OnePlus 5T
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-28 18:57:19
On 2017-12-27 23:26, Invertuota panda wrote:
> Kaip tai neturi praktines prasmes? To hum hau, nemazai situaciju netgi
> labai turi.

OK, 2% tokių telefonų pirkėjų.

> O vat ar 6GB turi prasmes, tai tikrai labai diskutuotinas klausimas.

Apie ką diskutuoti? Paimk telefoną su 3-4GB RAM, paleisk visą
pagrindinių programų paketą, kurias tu kasdien naudoji, atsidaryk
browserį su keliais tabais ir ate. Setinguose memory aišku tau visada
rodys, jog kažkiek yra free, nes taip dirba androidas, bet realiai tau
RAM jau trūks. Netiki? Pradėk iš task'ų budint po vieną appsą ir
pamatysi, jog kai kurie jau iš naujo refreshina vaizdą, pvz. browseris
ar iš savo cache ar iš intero pradės iš naujo krauti puslapį. Ir tai yra
būtent dėl RAM stygiaus. Kol jo pakanka, tas pats browseris staigiai
atveria langą su visu jame buvusiu vaizdu.

Jei kompe 4GB RAM yra mažai, kokio velnio jo turi būti pakankamai
smartfone? Ypač, jog dažnai smartfoną naudojam dar intensyviau nei pc.
Pvz. tie patys web puslapiai, be normalios optimizacijos, ryja ram
nesvietiškai ir mobilnikas neturi jokių magiškų galių ką nors pakeisti
šiame scenarijuje.

> Tam reikia kad to RAM'o realiai pritruktu.

Reali kiekvienos dienos situacija. Gal tu to tiesiog to nepastebi ar
nenori pastebėti. Pas mane telefas su 3GB RAM, o tablete 4GB, tai stebiu
RAM trūkumo problemą kasdien.

> Velgi, to hum hau. Aplink kruva scenariju kur 6GB neturi absoliuciai
> jokios prasmes, uztat +1 diena akumo laikymo yra super fycia uz kuria
> net mielai primoketu.

Bet tu ir užsispyręs :) Neduos NIEKAM minus 2GB RAM plius 1 dienos
budėjimo. Niekam, apart tų kelių keistuolių, kurie perka tokius
telefonus laikymui stalčiuje. Bet net ir stalčiuje aš abejoju ar prie
dviejų - trijų budėjimo savaičių prisidės bent viena papildoma diena.

Žodžiu, išmeskite urban legend iš galvos, jog telefonui daug RAM
nereikia. Kuo daugiau RAM, tuo geriau, lygiai kaip ir kompe. Arba reikia
tada gamintojams statyti labai greitą flash atmintį, kaip daro apple,
tada galima ant RAM pataupyti. Jo vis tiek trūks, bet naudotojas
greičiausiai to nepastebės.