Tema: Re: OnePlus 5T
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-12-29 18:35:21
On 12/28/17 17:57, Bronco wrote:

> OK, 2% tokių telefonų pirkėjų.

Realiau kokie 80%.

> Apie ką diskutuoti? Paimk telefoną su 3-4GB RAM, paleisk visą
> pagrindinių programų paketą, kurias tu kasdien naudoji, atsidaryk
> browserį su keliais tabais ir ate. Setinguose memory aišku tau visada

Ir niekas ne ate. Viskas dirba.

O siaip anot statistikos, 77% laiko juzeriai praleidzia 3 savo
dazniausiai naudojamuose appsuose:

https://www.statista.com/chart/3835/top-10-app-usage/

Ir tam nereikia jokiu gigabaitu ramo.

> rodys, jog kažkiek yra free, nes taip dirba androidas, bet realiai tau
> RAM jau trūks. Netiki? Pradėk iš task'ų budint po vieną appsą ir
> pamatysi, jog kai kurie jau iš naujo refreshina vaizdą, pvz. browseris
> ar iš savo cache ar iš intero pradės iš naujo krauti puslapį. Ir tai yra
> būtent dėl RAM stygiaus. Kol jo pakanka, tas pats browseris staigiai
> atveria langą su visu jame buvusiu vaizdu.

Visiskai nebutinai tai del ramo stygiaus. Yra sociai ir idiotiskai
(atmestinai) suprogramuotu.

> Jei kompe 4GB RAM yra mažai, kokio velnio jo turi būti pakankamai
> smartfone? Ypač, jog dažnai smartfoną naudojam dar intensyviau nei pc.

Smartfono appsai biski ne tokio svorio kaip kompe.

> Reali kiekvienos dienos situacija. Gal tu to tiesiog to nepastebi ar
> nenori pastebėti. Pas mane telefas su 3GB RAM, o tablete 4GB, tai stebiu
> RAM trūkumo problemą kasdien.

Tai instaliuokis koki ram extenderi, trukumai pasibaigs.

> Bet tu ir užsispyręs :) Neduos NIEKAM minus 2GB RAM plius 1 dienos
> budėjimo. Niekam, apart tų kelių keistuolių, kurie perka tokius

Pvz tokiai statistinei grupei kaip "musu tevam" duotu. Valdziai duotu.
Man irgi neretose situacijose duotu, ipac kai kur nors keliauju ir
maigyt smartfono ner kada ir ner noro.

> telefonus laikymui stalčiuje. Bet net ir stalčiuje aš abejoju ar prie
> dviejų - trijų budėjimo savaičių prisidės bent viena papildoma diena.

Gal tiesiog parasyk kad neturi zalio supratimo ir tiek :)