Tema: Re: OnePlus 5T
Autorius: ostapas
Data: 2017-11-28 17:54:39
Pala, kad kažkas čia lyg minėjo jog save gerbiantis androidininkas ir taip
viską daro manuanaliniu būdu?

"spakainas"  wrote in message news:ovjmt4$l75$1@trimpas.omnitel.net...

3T yra ir veikia. Bet aš asmeniškai nenaudoju, kažkaip neprilipo man.

Šiaip yra vienas minusas - automatinis šviesumo reguliatorius po
kažkurio updeito pradėjo grybaut, t.y. nuolat nureguliuoja per tamsiai.
Galiausiai visai jį atjungiau.