Tema: Re: iPHONE kiek tų GB realiai reikia?
Autorius: Aladdin
Data: 2017-11-06 09:47:54
On 2017.11.01 11:57, Invertuota panda wrote:

> Prastas laitning ausiniu pasirinkimas ir nesuderinamumas su viskuo kitu apart yfono. Net y MAC'a
> neismeigsi.
>
> BT ausines applu kontexte - gaidIs, paprastas bliutufas spaudzia ir darko kaip reikalas nes babalei
> nepalaiko net aptX. Dar plius tas tamagochi ritualas su amzinu akumo krovimu. Kuris beje po poros
> metu kelis simtus euru garantuotai pavercia i elektronines atliekas, nors pacios ausines dar galetu
> tarnaut ir tarnaut.

Nu tai tada yra viena labai paprasta išeitis - jei jau taip viskas tragiška, reik Apple tiesiog
nepirkti. Ir kuo daugiau vartotojų taip darys - tuo, tiketina, Apple greičiau permastys savo poziciją.

O dėl BT darkymų gal ir nereik taip varyti, galima pagalvoti visi konsumeriai yra užkietėję
audiofilai? Pvz. kažkada nusipirkau kažkokias BT JBL ausines, paklausiau su jom muzikos per iPhone,
na negaliu tikrai pasakyti, kad kažko trūko. Aišku nesu aš audiofilas ir negyvenu su ausinėmis dieną
naktį ausyse, gal todėl?

--
Sent from my home system