Tema: Re: iPHONE kiek tų GB realiai reikia?
Autorius: Korke
Data: 2017-11-02 22:01:54
Gal tik man, bet atrodo jos net apgailėtiniau nei juokingai.
Pries  pora menesiu, lektuve, žiūriu priekyje į praėjime stypsančią
minią, stovi eileje prie šikano bičelis, džiūsna toks, su juoda
ikiteisminio tyrimo striuke, juodi džinsiukai, juodi kedai, iš ausų kyšo
šitie balti makaronai. Iškart ir nesupratau, kad ten jie. Nu px, maladec
galvoju, statybininkas iš londės žengia su paskutine mada koja kojon.
Atsisuka..žiūriu Nerka Numavičius...
Matai kokia ta gamta apgaulinga :)