Tema: Re: iPHONE kiek tų GB realiai reikia?
Autorius: ROOTS
Data: 2017-10-26 14:38:36
Ne per akis. Foto ir video metasi I clouda, bet lieka ir krotoj, man taip
patogu.
Taip pat keliu navigaciju mapai  guli kortoj.
Filmu nelaikau.

"Dainiushas"  wrote in message news:oss69n$r2a$1@trimpas.omnitel.net...

jei upploadint nuotraukas ir video i cloud'ą, tada tos kortelės
nereikia. jei neproblema tokius kiekius infos stumdyt, tai matyt
neproblema bus ir Spotify turėt. O tada jau 16GB per akis :)