Tema: Re: iPHONE kiek tų GB realiai reikia?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-11-03 08:35:12
xiaomi žinau, krenta jos ir man. zjb už dvacoką kaip ten bebūtų taip ir
lieka zjb už dvacoką :). btw ir groja jos "noralių" ausinių kontekste,
taip so-so.

sakau, kol kas geriausia ką bandžiau tai šitos
https://www.amazon.com/Ultimate-Ears-Isolating-Discontinued-Manufacturer/dp/B001NTFAOS

įsikiša, užsivakuumuoja ir absoliučiai nesijaučia, kad jos ten yra....