Tema: Re: iPHONE kiek tų GB realiai reikia?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-11-03 22:33:33
na tu kažkada minėjai, kad ten kažkaip pas tave jos gedo. O nebuvo taip,
kad kažkas jas tais aukštais pašėrė per gausiai ir tas draiveris tiesiog
iškepė? Ne ta pati pusė abiejose? Prasme, gal ten žadinasi kas aukščiau
nei girdi....

Kaip tos RHA logitechų kontekste?

kažkaip man šitos užkliuvo, galvoju ką daryt....

https://www.amazon.co.uk/1MORE-Headphones-Earphones-Compatible-Microphone/dp/B06XSJV5B9/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1509741169&sr=8-1&keywords=1more+quad+driver