Tema: Re: iPHONE kiek tų GB realiai reikia?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-11-04 09:13:01
On 11/4/17 07:51, Dainiushas wrote:
> jei ten >20kHz cypia, nei girdėsi nei ten daug reikia tiems

Prie tu >20kHz turetu naturaliai mazet draiveriu galimybe sugert
energija. Ir kiek pamenu, parejo naudojant skirtingus devaisus, t.y.
isorinio poveikio tikimybe nedidele.
Greiciausiai aCiklijavo ten kazkas ir tiek.

> mikrodraiveriams iškept. kitas klausimas, gal kokia partija su surinkimo > problemomis. Apskritai, kažkaip aš įsivaizduoju kad tų draiverių
> gamintojų gausiai mažiau nei ausinių gamintojų ir Logitech'as tikrai ne
> patys juos darė....

Del partijos tai tikrai skirtingos, netgi skirtingai supakuotos bo
pirktos poros metu tarpu. Ir abi is patikimu pardaveju, tikimybe kad abu
kartus nusipirkau feikus ganetinai maza.