Tema: Re: iPHONE kiek tų GB realiai reikia?
Autorius: Aladdin
Data: 2017-10-30 11:36:23
Aš šiaip Apple dėl to neteisinu, jei dar nepastebėjai, siūlau tik išeitis. Gal ir tamstai laikas
ikandin pandos stabdyti arklius su globaliom išvadom? Laisvalaikiu Google nueik pakeik, audio jack'ą
irgi jau išmetė. Spėju tik laiko klausimas, kai visi kiti ta kryptimi pasileis.

--
Sent from my home system