Tema: Re: Android -> iPhone = ar labai blogai?
Autorius: Aladdin
Data: 2016-11-22 10:33:21
Viena iš originalo bėdų, su laiku prasitrina plastmasinė apsauga ties kištuku. Vienas laidas guli
pastoviai pajungtas, niekur nenešiojamas, bet nuo laiko jau prasitryne apsauga:( Buna kad ir
krovimas nustoja veikti, gal koks kontaktas atšoka. Va pavyzdukas:

http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2014/07/frayed-lightning-cable.png