Tema: Re: Android -> iPhone = ar labai blogai?
Autorius: spakainas
Data: 2016-11-08 13:49:33
Aš irgi pamenu pradžioj knaisiojausi ir ieškojau kaip ten ką padaryt,
dabar kažkaip tiesiog px - kažkaip randu ką įdomiau veikt nei telefoną
nuolat maigyt. Bet yra kategorija žmonių, kuriem yra poreikis
kustomaizint kažką nuolat, kaip supratau - tu vienas iš jų, tokiu atveju
abalys tau netinka, gali pamiršt :)

p.s. offtopikas toks pusiau - pasiėmiau asus nexus 7, kokius metus
padrožiau - tai arba man su juo tiesiog labai labai nepasisekė (spėju
karma), arba jei jie visi taip veikia, tai eina jie nx. Pradedant
visokiais apšvietimo daviklio gliukais (ipade aš jo net nepastebiu),
baigiant tačskryno neidealiu veikimu (kartais tiesiog nesuveikia,
atnaujinus androidą biškį apsitvarkė, bet ne iki galo). Ir šiaip -
plastmasinis šūdukas toks, kampai apsivalgė ir aptrupėjo, nors labai
baisiai mėtytas nebuvo (senukas ipad3 matė "visko" kaip minimum kelis
kart daugiau, bet vis dar viskas puikiai atrodo). Apie usb jungtį net
nekalbu - nagus apkapot tam, kas ją projektavo. Baterija nixuja
nelaiko... Na ir taip toliau ir panašiai. Taip, ~dvigubai pigesnis už
ipadą, bet ir tiek pat blogesnis, jei ne daugiau. O dėl funkcionalumo -
tai man kaip tūpam jūzeriui, ipado pilnai pakanka.