Tema: Re: Android -> iPhone = ar labai blogai?
Autorius: Tomas
Data: 2016-11-11 13:34:07
Bet jei per iPhone žiūri, tai gal gerbi?

"news reader"  wrote in message news:o046c9$b25$1@trimpas.omnitel.net...

Per telefona ziureti filmus?? Negerbti nei saves nei filmo kureju.

Siaip ant IOS man kliuna vienintelis dalykas - silpnas defaultinis
dialeris, o konkreciau siauras Contacts->Search laukelis. Blyn, kodel jo
nepadare platesnio nes su viena ranka naudojantis telefonu sunku pataikyti.
Naudoju 3rd party appsa iCaller skambinimui.

Ir taip, tai yra viskas, kas man IOS'e nepatinka. Apie androido nesamones
galeciau sneketi 2 paras be sustojimo, bet jis nevertas mano laiko ;) beje,
del darbo specifikos paskutinius 5 metus salia guli bent 20 skirtingu
androidu. Nx juos visus.