Tema: Re: Android -> iPhone = ar labai blogai?
Autorius: spakainas
Data: 2016-11-22 10:18:40
Šiaip tai gali pabandyt, gal dėl to devaiso neatims :D Paprastai jie ten
baisiai geranoriškai į garantijas žiūri, aš kiek susidūriau, tai tik
pliusai, keičia net ir tai kas visai nepriklauso.
O šiaip - kas ten tiem laidam darosi? Man regis kažkiek logiška, kad jei
stipriai paspyrei, tai kenčia laidas, o ne jungtis (kaip kad pvz mikro
USB). Šiaip galėtų būt kaip laptope - su magnetuku pritraukiamos
jungtys, ir nebūtų parkių. Nors gal būtų - išsitraukinėtų kada nereikia,
dabar gi gali aifoną už laido paėmęs neštis, tai gal dėl to laidas ir
kenčia?