Tema: Re: Android -> iPhone = ar labai blogai?
Autorius: bat0nas
Data: 2016-11-14 14:38:20
On 2016.11.14 13:05, Aladdin wrote:

> Man dvi labai nepatinkančios:
> 1. Saugumo skylių maišas, kurios neaišku kada bus ir ar iš vis bus
> užlopytos.
> 2. Iki šiol nėra jokios pagalbos developeriams, softo vagims ideali
> sistema.

Abi problemos visiškai nematomos net ir pažengusiam IT vartotojui.

1) Įdomumo dėlei pažiūrėjau, kad Google leidžia kasmėnesinius "Security
Bulletins". Naujausias prieinamas - spalio mėn. Mano galaxy Note 4 anot
Sammobile turi rugsėjo mėn. naujinimus. Tai jei ir yra saugumo skylių -
jos reguliariai tvarkomos.

2) Čia apskritai nesuprantu, kaip susiję su įrenginio naudojimu.
Vartotojai mes, o ne vystytojai.